Copywritting pro eshop

Chceteli vytvořit úspěšný e-shop, musíte si zajistit zajímavý obsah jak pro uživatele, tak pro vyhledávače. Každý web musí být contentově bohatý a zejména jedinečný.
Obsah musí být originální
Nesmí se stávat to, že pouze zkopírujete obsah odjinud (z jiného e-shopu). To se možná bude líbit uživatelům (pokud „vykradete“ kvalitní eshop), ale vyhledávačům rozhodně ne. Ty si totiž moc dobře „pamatují“, na kterém internetovém obchodu se objevil daný text poprvé. Tento jev bude považovat za Copywritting a může se stát, že vaše snaha dostat se do popředí vyhledávačů při tvorbě seo popisků nebude fungovat.
Popisky zboží

Možná se vám může zdat zbytečné unikátně popisovat produkty, které už má „x“ e-shopů, Ale bohužel, opravdu je to nutné a pokud to neuděláte, tak zapomeňte na to, že do vašeho e-shopu budou chodit lidi z vyhledávačů. Nezapomeňte, že takový popisek může být cennou studnicí pro klíčová slova, ale především tím můžete zaujmout uživatele!
Příklad dvou rozdílných popisků pro Playstation 4 u eshopu Alza.cz a Kasa.cz.

copywriting

copywritting

Nezapomeňte, aby u každé položky byla uvedena aktuální cena, dostupnost a především tlačítko KOUPIT! Pokud máte možnost, zkuste přidat k produktu i dárek. O řešení stránky s produktem bude pojednávat samostatný článek.
Recenze na produkty

Vždy je dobré mít na Vašem e-shopu recenze o produktech. Přináší to vždy užitek pro potenciálního zákazníka, neboť nemusí hledat recenzi na jiném e-shopu, či jiném webu. Pozor však na „fejkové“ recenze a reference, které si někde stáhnete!