Největší chyby e-shopů

Jakožto provozovatelé e-shopů by jste měli znát pár chyb, které ostatní provozovatelé e-shopů dělají.

Chybějící kontakt

Chybějící nebo špatně umístěný kontakt se může podepsat na důvěryhodnosti vašeho e-shopu.
Pro lepší chod a nejmenší ztrátu zákazníků doporučujeme uvést do kontaktních údajů veškeré informace jako je např.: telefonní číslo, jméno a příjmení osoby, se kterou bude zákazník hovořit a v neposlední řadě email. Email by měl být nejlépe ve tvaru “jmenoprijmeni@email” emaily typu “superkůň@email” raději vynechte, působí to nedůvěryhodně. Ještě ke kontaktu můžete přidat fotografii člověka, se kterým zákazník bude hovořit (neni nutností).

Povinná registrace

Povinná registrace, může určité procento vašich zákazníků odradit. Pamatovat si přístupové údaje, nebo je složitě dohledávat v e-mailu, je pro někoho náročné a unavující. Další věcí, proč povolit zákazníkům nakoupit bez registrace je ta, že někteří zákazníci nechtějí poskytnout své osobní údaje.

Nekvalitní obrázky zboží

Většina zákazníků si chce svůj produkt před koupí prohlédnout, a to nejlépe ze všech stran. Nechtějí se dívat na rozmazaný obrázek nebo v horším případě koupit věc, kterou vlastně ani nechtěli, jelikož na stránkách to vypadalo jinak než co viděli ve skutečnosti rozbaleného doma na koberci.
Ve finále by z toho vyšel špatně Váš e-shop, na který by proudil tok negativních recenzí.

Komunikace se zákazníky

Komunikace se zákazníkem je také jeden z důležitých faktorů, když má být e-shop úspěšný. Někteří zákazníci si chtějí o svém produktu s někým promluvit, ať přes nějaký komunikační program na vašich stránkách (chat) a nebo telefonicky.

Primaeshop.cz